AdWords jako forma e-marketingu

pozycjonowanie stron słupsk
pozycjonowanie stron słupsk


Czym jest AdWords i co kryje się pod tym terminem? Jest to jeden z sposobów e-marketingu. Pojęcie to może brzmieć nieco dziwnie dla kogoś, kto nie jest obeznany z tematem e-marketingu i promowania własnej działalności w internecie. Jest to jednak nic innego jak system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie tak zwanych linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google. Istnieją dwa sposoby tworzenia takich linków sponsorowanych, jednym z nich jest wybór słów kluczowych, w odpowiedzi na które będzie wyświetlana reklama. Drugim sposobem tworzenia linku sponsorowanego jest wybór witryn internetowych. Co ciekawe nazwa Google AdWords w 2018 roku została zmieniona na Google Ads.






Tak więc większość wyszukiwarek oferuje reklamy

Wyszukiwarki stanowią wymarzony cel reklamodawców, ponieważ mają oni praktycznie pełną gwarancję, że osoba wyszukująca dane hasło jest nim zainteresowana. Tak więc większość wyszukiwarek oferuje reklamy zależne od treści zapytań (np. AdWords oferowany przez Google). Nie zawsze są one właściwie oddzielone od wyników poszukiwań, co stało się źródłem protestów grup ochrony praw konsumentów oraz kilku do dziś nierozstrzygniętych spraw sądowych. Ze względu na szeroką krytykę procederu nieoddzielania reklam od wyników, większość wyszukiwarek z niego zrezygnowała i wyraźnie zaznacza teraz reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


Promocja uniwersyteckiej strony internetowej

Uniwersyteckie strony internetowe stały się podstawowym kanałem informacyjnym zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli akademickich. Jednocześnie wygląd konkretnej strony internetowej bardzo często decyduje o tym, czy potencjalny student zdecyduje się na złożenie swoich dokumentów w czasie postępowania rekrutacyjnego na taki, a nie inny uniwersytet. Dlatego promocja strony internetowej należącej do uniwersytetu skierowana jest głównie wobec przyszłych studentów. Może ona oznaczać możliwość darmowej rejestracji poprzez Internet oraz obniżenia różnych kosztów rekrutacyjnych dzięki temu, że korzysta się z uniwersyteckiej strony internetowej. Reklamowanie uniwersyteckich stron internetowych polega także na ich pozycjonowaniu.


Dodane: 13-05-2019 06:41